Wstęp
CannDo powstało, żeby pomóc kształtować i ulepszać świat szeroko pojętych konopi. Robimy to, udostępniając otwartą dla wszystkich platformę, na której możesz dzielić się doświadczeniami i odkrywać je, a także kontaktować się z firmami, aby pomóc im się doskonalić.
Prosimy Cię o przestrzeganie kilku wytycznych (łącznie z naszym Regulaminem CannDo), dzięki czemu wszyscy będziemy mogli cieszyć się miejscem, które jest godne zaufania i współpracy. Dziękujemy za przyłączenie się — wspierajmy polską kulturę konopną!
Nasze wytyczne
Możesz napisać recenzję, jeśli masz niedawne i autentyczne doświadczenie z ocenianą firmą lub produktem.
Nie możesz napisać opinii, jeżeli firma zaoferowała Ci w zamian za to jakąkolwiek formę korzyści majątkowej. Przez korzyść majątkową rozumiemy pieniądze, kryptowaluty, rabaty, bony lub nagrody pieniężne, punkty lojalnościowe, prezenty, kupony lub premie za polecenie. Takie działania podważają rzetelność opinii. Jeśli spotykasz się z takimi działaniami, możesz to zgłosić poprzez nasz formularz kontatkowy, wybierając opcję „naruszenie regulaminu”.
Opinie to szansa na podzielenie się swoimi doświadczeniami z innymi czytelnikami oraz przekazanie firmie informacji zwrotnej. Opisując swoje doświadczenia, postaraj się skupić jedynie na tych, które wydarzyły się w ciągu ostatnich 12 miesięcy.
Kiedy dzielisz się swoimi najświeższymi doświadczeniami, inni czytelnicy mogą dowiedzieć się, jak obecnie działa firma. Natomiast firmy otrzymują cenne i aktualne informacje zwrotne. Wszyscy na tym korzystają.
Nie opisuj doświadczeń, które nie miały miejsca lub nie dotyczą Ciebie. Każdy powinien móc wypowiadać się we własnym imieniu, dlatego pozwól innym opisać ich doświadczenia samemu.
Nie oceniaj firmy jeżeli masz z nią bliski związek, pracujesz w niej lub Twoja firma jest jej konkurentem. Jest to istotne dla zachowania obiektywizmu, uniknięcia konfliktu interesów i zapewnienia uczciwej konkurencji oraz rzetelnych ocen.
Otrzymywanie jakichkolwiek korzyści w zamian za dodanie, zmianę lub usunięcie opinii jest przez nas postrzegane bardzo negatywnie.
Zadbaj o to, żeby Twoje opinie skupiały się tylko na opisie doświadczenia. Nie dołączaj do nich żadnych informacji promocyjnych, materiałów marketingowych ani linków. Opinie to nie jest miejsce do sprzedawania rzeczy, oferowania kodów rabatowych lub tworzenia grup – czytelnicy korzystają z CannDo w celu podejmowania informowanych decyzji, zatem w żaden sposób im to nie pomaga.
Jeżeli masz ochotę porozmawiać o współpracy, serdecznie zapraszamy Cię do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy, wybierając opcję „zapytanie biznesowe”.
Twoje opinie są publiczne. Oznacza to, że każdy kto przegląda CannDo, może zobaczyć co się w nich znajduje.
Nie podawaj własnych, a w szczególności cudzych danych osobowych. Informacje, o których mowa to np.: nazwiska, numery telefonów, adresy fizyczne, adresy e-mail oraz wszelkie inne dane, które można wykorzystać do śledzenia, zidentyfikowania, skontaktowania się lub podszywania się pod inną osobę.
Oczekujemy, że zachowasz kulturę osobistą i zrozumiesz, że po drugiej stronie znajdują się inni ludzie, którzy podobnie jak Ty mają uczucia. Nie publikuj niczego szkodliwego, nienawistnego, dyskryminującego, zniesławiającego lub obscenicznego. A także nie kłam, nie znęcaj się, nie szantażuj, nie zamieszczaj gróźb oraz nie rób niczego co mogłoby być uznane za niezgodne z prawem.
Jako platforma łącząca konsumentów i firmy musimy równoważyć interesy obydwu stron:
– chcemy, aby każdy mógł opowiedzieć o swoim doświadczeniu (dobrym lub złym)
– jesteśmy również zobowiązani do usuwania słów i stwierdzeń, które bezpodstawnie powodują znaczące naruszenie reputacji ludzi lub poważne straty finansowe dla przedsiębiorstwa.
Opowiedz o swoim doświadczeniu w taki sposób, żeby inni czytelnicy mogli wyciągnąć z tego własne wnioski, ale jednocześnie, żeby jego opis nie naruszał dobrego imienia firmy.
Warto również zaznaczyć, że nie wdajemy się w spory na temat tego, co faktycznie zaszło pomiędzy recenzentem, a firmą. CannDo jest platformą gromadzącą opinie konsumenckie, nie jest natomiast organem regulacyjnym ani sądem.
Możesz poinformować nas o problematycznych opiniach — szczególnie jeśli masz dowód. Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego, wybierając opcję „zgłoszenie opinii”. Zamieść link do strony, która zwiera opinię oraz fragment treści, który pozwili nam zidentyfikować opinię, którą masz na myśli.
Skorzystaj z tej opcji jeżeli naprawdę uważasz, że istnieje problem. Zachowaj uczciwość i konsekwentność. Sprawdzimy przesłane zgłoszenie, aby stwierdzić, czy naruszają one nasze wytyczne. Jeśli tak się stanie, podejmiemy odpowiednie działania.
Te wytyczne są dobrymi praktykami, które postaraliśmy się wyjaśnić w prosty sposób. Pragniemy natomiast zaznaczyć że, mamy ostatnie słowo w sprawie interpretacji i stosowania niniejszych wytycznych i możemy je zaktualizować w dowolnym momencie. Dziękujemy za zrozumienie.